Cum se desfăşoară nunţile verii 2021. Trucuri şi recomandări utile, de ajutor pentru un eveniment mult-aşteptat

1 nunta aer liber shutterstock 1110054944 jpg jpeg

Organizarea nunţii s-a dovedit a fi o adevărată provocare pentru multe cupluri, în ultimul an. Mulţi îndrăgostiţi şi-au reprogramat pentru anul acesta cel mai important eveniment din viaţa lor, iar organizatorii încearcă să respecte toate condiţiile sanitare şi să îndeplinească toate dorinţele mirilor, în timp ce ţin cont şi de ultimele tendinţe în domeniu.

Dacă ai în plan să te căsătoreşti anul acesta, o poţi face, însă poţi petrece alături de un număr limitat de invitaţi. Îţi poţi chema doar familia, prietenii şi câteva cunoştinţe mai apropiate, pentru că, momentan, sunt permise evenimentele private cu până la maximum 70 de persoane în exterior sau nu mai mult de 50 de persoane în interior. În schimb, dacă îţi doreşti o nuntă mare, trebuie să te asiguri că toţi cei prezenţi în locaţie sunt vaccinaţi. Indiferent de varianta pe care o alegi, iată cum trebuie să te pregăteşti pentru petrecerea mult visată!

Se poartă petrecerile în aer liber

Anul acesta, se anunţă multe petreceri în grădini special amenajate, pe terase; pe scurt, în aer liber. Dacă şi tu vei opta pentru această variantă, trebuie să acorzi mai multă atenţie planificării, decât în mod normal! Cum vremea este schimbătoare, ia în calcul închirierea unui cort, în cazul în care apar precipitaţiile.

Tematica face diferenţa

Alegerea tematicii este foarte importantă, deoarece ea trebuie să îi reprezinte în totalitate pe miri. Culorile la modă în acest an sunt: albastru-deschis, verde, lila şi lavandă, papaya, portocaliu, galben şi alb. Pentru decorul locaţiei, specialiştii recomandă florile proaspete de sezon: „Sunt la modă florile care se desprind din tavan, florile cu petalele în jos, plantele supradimensionate şi pereţii cu mii de flori. Totodată, se poartă invitaţiile simple, cu amprentă personală şi cu mult umor şi mixurile de mese şi scaune, în stiluri diferite‟, dezvăluie Nicu Bocancea, coordonatorul diviziei de evenimente Iris Events.

Nu uita elementele-surpriză!

Dacă îţi doreşti ca nunta să fie de neuitat, apelează cu încredere la elementele-surpriză! Poţi opta pentru ansambluri de dansatori, care vor întreţine atmosfera, dar şi pentru băuturi personalizate, cu numele mirilor, făcute după o reţetă special gândită de ei sau pentru aceştia.

Mireasa, tot vedeta petrecerii

Întotdeauna, rochia trebuie să reprezinte personalitatea miresei, să fie comodă şi, în acelaşi timp, spectaculoasă. Anul acesta se poartă rochiile cu bust tip corset, care pun în evidenţă silueta, rochiile cu croi inovativ, realizat din ţesături simple şi preţioase, rochiile cu umeri supradimensionaţi, rochiile cu capă sau cu mâneci ample, rochiile cu spatele gol, trenele monumentale, rochiile pe lângă corp, rochiile tip prinţesă şi rochiile cu mânecă lungă. Legat de accesorii, miresele pot opta pentru: sandale în două barete, voaluri teatrale, accesorii pentru păr şi cercei impunători.

INFO: Anul acesta, sunt recomandate coafurile cu volum natural, fără încărcare cu produse. În ceea ce priveşte machiajul, se merge pe acelaşi principiu – un machiaj simplu, care să reziste pe toată perioada evenimentului.

Cum te ajută organizatorii de evenimente

Dacă îţi doreşti o nuntă de vis, ia în considerare să optezi pentru o petrecere gândită şi pusă la punct de specialişti! Organizatorii de nunţi se adaptează regulilor impuse de autorităţi şi au grijă prin cunoştinţele şi prin creativitatea lor să organizeze evenimentul cât mai aproape de dorinţa mirilor. În majoritatea cazurilor, aceştia îşi pot pune la dispoziţie catalogul cu locaţiile disponibile, cu stilurile moderne de amenajări şi cu detaliile care fac diferenţa.

„Mi-am propus să fiu sprijinul, ghidul, noua prietenă a viitorilor miri, din momentul în care se hotărăsc să deschidă lista lungă cu pregătiri. Să facem împreună un necesar şi, apoi, după un plan scurt, dar foarte exact, să le caut şi să le recomand furnizorii cei mai potriviţi pentru ei: formaţia, fotograful, cameramanul, caricaturistul, floristul, dj-ul, animatorul, candy-barul, momentele artistice, make-up artistul, hairstylist-ul etc. În apropierea evenimentului, realizăm împreună desfăşurătorul care conţine orele la care au loc principalele momente, de când încep aranjamentele de make-up şi păr, tradiţiile, când are loc şedinta-foto, organizez deplasarea la starea civila şi la biserică, mă asigur că locaţia arată ca în poveşti, înainte de sosirea mirilor, iar în timpul serii şi până a doua zi de dimineaţă, am grijă ca totul să decurgă conform celor stabilite de miri: servirea, surprizele, cazarea invitaţilor, transportul etc“.

2 ivona jpg jpeg

Ivona Nenu

organizator de nunţi, Ivo Wedding Planner



Recente

festival  foto   Shutterstock jpg
Courteney Cox cu iubitul  foto   Shutterstock jpg
Click! Pentru Femei jpeg
Anne Hathaway  foto   Shutterstock jpg
Christina Applegate jpg
Tom Cruise jpg
Rebel Wilson  foto   Shutterstock jpg
Vincent Dransfield  jpg
Shannen Doherty, Tori Spelling  foto   Shutterstock jpg
Cristiano Ronaldo  foto   Instagram jpg
Tom Cruise cu soții Beckham  foto   Instagram jpg
Obiceiuri din copilarie  jpg
insula miliardarilor  foto   Shutterstock jpg
elvis presley jpg
ploaie  foto   Shutterstock jpg
pungi de plastic jpg
Copiii lui Snoop Dogg jpeg
Rita Ora alături de soț  foto   Shutterstock jpg
Taylor Swift  jpg
Lipsa somnului afecteaza sanatatea jpg