Cu ocazia campaniei, Kaufland pune la dispoziţie clienţilor pe platforma sa online o colecţie de elemente utile, educative sau inspiraţionale, care redefinesc rolul mâncării de zi cu zi şi oferă idei care pot transforma orice masă într-una cu adevărat bună. De exemplu, cei interesaţi pot găsi pe www.kaufland.ro reţete, informaţii de tipul „ştiaţi că” despre alimente, sfaturi şi chiar jocuri pentru zilele când cei mici sunt la masă. Toate acestea au rolul de a completa experienţa unei mese bune şi pot deveni o resursă excelentă pentru inspiraţie zilnică.

„Mâncarea bună poate să însemne un prânz alături de prieteni, masa în familie sau un răsfăţ la final de zi. Dar mâncarea este şi imaginaţie, echilibru, acasă sau iubire. De aceea, am creat o platformă de comunicare prin intermediul căreia să oferim românilor şi mai multă inspiraţie. Ne dorim să le răsplătim loialitatea şi să le oferim toate ingredientele pentru ca <<mâncarea bună>> să însemne mult mai mult”, a declarat Alina Golopenţa, Director Marketing, Kaufland România.

Noua campanie este susţinută de trei chefi, de renume internaţional: Chef Frank Oehler, Chef Samuel le Torriellec şi Chef Foa. Lansarea campaniei Mâncarea bună a avut loc la Kaufland Pop-up Restaurant, unde cei trei chefi au făcut o demonstraţie culinară, în faţa invitaţilor, pregătind câte un meniu special.

Pe durata campaniei, Chef Frank Oehler – ce deţine o stea Michelin - va prezenta preparate din diferite zone geografice, într-o călătorie spre influenţe culinare etnice, ca parte a săptămânilor tematice ce vor fi inaugurate în Kaufland, cum ar fi cele pentru Franţa sau Italia, Mexic sau Grecia.

Chef Samuel le Torriellec, pasionat de fine dining, va promova produsele marcă proprie Exquisit – sortimentul de delicatese disponibil exclusiv în Kaufland, iar Chef Foa va inspira clienţii Kaufland cu reţete specifice pentru festivalurile de street food.