1. Alimentaţia

Consumă multe fructe şi legume crude, ca atare, sub formă de salate sau sucuri, mieji de seminţe neprăjiţi, cereale integrale, alimente cu ingrediente organice, fără E-uri. Elimină din dieta ta zahărul, mâncarea prăjită şi uleiurile hidrogenate, mâncarea procesată şi cea de tip fast-food.

2. Odihna

O persoană are nevoie de aproximativ 6,5 ore de somn pe noapte. E important nu doar să respecţi orele de somn, ci şi calitatea lor. Un somn odihnitorpoate reduce durerea, anxietatea, depresia şi riscul apariţiei infecţiei şi acumulării de kilograme, reprezentând activitatea cea mai eficientă în lupta cu trecerea timpului.

3. Sportul

Corpul este făcut pentru mişcare. Dacă te întrebi cum poţi fi mai activă în fiecare zi şi care e cea mai bună metodă care să te ajute să te menţii în formă, ia în considerare orele de dans, de aerobic, de înot, de mers cu bicicleta şi de stretching, foarte sănătoase pentru articulaţiile tale. Pe lângă un corp sănătos ai nevoie şi de un tonus psihic bun, de aceea mişcarea reprezintă un tratament eficient împotriva depresiei, ajutând totodată şi la prevenirea atacului de cord.

4. Iubirea

Se spune că singurătatea poate omorî mai repede decât ţigările. De ce? Omul are nevoie de afecţiune, de tandreţe nu doar pentru a se simţi bine, ci şi pentru a rămâne sănătos pentru o bună perioadă de timp. Este cunoscut faptul că fără îmbrăţişari, sistemul imunitar devine slăbit, iar corpul se poate îmbolnăvi. Acest fapt este ştiinţific dovedit, observându-se că bebeluşii abandonaţi, care nu au parte de afecţiune şi nu sunt îmbrăţişaţi, mor. Aşadar, îmbrăţisările sunt vitale şi dacă momentan eşti singură, te poţi bucura la fel de bine de compania prietenilor.

5. Sensul vieţii

Dă un sens vieţii tale şi astfel vei simţi că ai pentru ce să trăieşti. Având o motivaţie puternică, te vei bucura pe deplin de fiecare zi în parte şi vei face tot ce îţi stă în putinţă să dai tot ce ai mai bun.

Sursă foto: Pinterest