Clasa E era deja o familie aglomerată, plină de E-uri, E-uri benefice, care au revoluţionat segmentul prin sisteme de asistenţă şi funcţii de rulare autonomă. Aveam aici limuzina prezentată în ianuarie 2016 la Detroit, aveam coupe şi cabrio, aveam break-ul şi acum avem maşină de off-road, intrând pe teritorul familiei G odată cu lansarea sa în toamna trecută, la Paris. Rival ideal pentru Audi A6 Allroad şi Volvo V90 Cross Country, All-Terrain de la Mercedes este break-ul înălţat cu protecţii din plastic, tracţiune integrală şi suspensie pneumatică Air Body Control oferită standard.

Au asfaltat pe aici? am fost tentată să întreb. Pe drumuri pe care nu ai cum să ocoleşti gropile, strângi din dinţi şi aproape că închizi ochii, pregătit de zdruncinătură, nici nu îţi dai seama când ai trecut de denivelare. Gata? Asta a fost? te întrebi mirat. Păi şi groapa? Care groapă? parcă auzi răspunsul pneumaticei multi-camerale. Îi place să se dea mare pe modul Comfort.

Din comutatorul Dynamic Select, aleg modul All-Terrain, modul care este motivul pentru care a venit pe lume maşina asta. Din spatele volanului, văd capota cum se ridică şi maşina balansându-se până când se înalţă cu 35 mm faţă de versiunea break.


Citeşte mai multe despre Mercedes-Benz E-Class All-Terrain pe autoexpert.ro